طراحی سایت
خلاصه آمار بازدید
تعدادبازدیدامروز : 0
تعداد بازدیداین ماه : 273
تعداد بازدید امسال : 497
تعداد کل باز دیدها : 497

تعدادمشاهده امروز : 0
تعداد مشاهده این ماه : 753
تعداد مشاهده امسال : 1423
تعداد کل مشاهده ها : 1423
اخبار
بیوگرافی و مصاحبه با آقای علی زاد سر مسئول فنی و مباشرت
(1394/03/21,12:40)
مجموعه شب نشین: اینجانب علی زادسر متولد 1337 ، از دهه پنجاه بواسطه شغل پدر مرحومم، حاج رضا زادسر و همکاران ایشان حاج رحیم ارباب )رحیم چلویی( و حاج آقا خمسه)چلوکبابی طلوع - دروازه دولت( با فضا و ذات کار در رستوران و اهمیت توجه به علائق و ذائقه مردم آشنا شدم.ذائقه ای که ذاتا در دل خود به سامت می اندیشد. از ابتدای جوانی، تبدیل آشپزخانه های سنتی به آشپزخانه های مدرن و مجهز مطابق با پیشرفت صنعت روز دنیا از دغدغه هایم به شمار می رفت تا سرانجام در زمینه ساخت، تجهیز و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی و سالن های مدرن غذاخوری، خوابگاه )
زندگی سالم از خوردن صبحانه آغازمی شود!!!
(1394/03/21,12:22)
دکتر محمدرضا غلامی ، پزشک دیابت: ن جمله شعار سازمان بهداشت جهانی در روز جهانی دیابت در سال 2014 میادی بود که به  تمام کشورهای دنیا اباغ شد.اهمیت خوردن  غذا و رژیم غذایی به سادگی از شعار سازمان بهداشت جهانی آشکار است. دیابت یک بیماری مزمن غیر واگیردار بوده که در آن سوخت و ساز قند در بدن انسان به دلایل مختلفی دچار مشکل می باشد و نتیجه آن بالا رفتن قند خون و ایجاد عوارض وخیم این بیماری در اعضاء مختلف از جمله قلب، کلیه، چشم و اندام تحتانی می باشد. علت افزایش قند خون در بیماران یا کاهش ،
توصیه های تغذیه ای برای مبتلایان نقرس
(1394/03/21,11:54)
جهت جلوگیری و یا کاهش حمات نقرس، رعایت نکات زیر بسیار مفید است: -1 پرهیز از مصرف غذاهای سرشار از پورین ، این غذاها سبب تولید اسید اوریک بسیار زیادی در بدن می شود.که سبب تشدید بیماری نقرس می شود. معمولا غذاهایی که منابع خوب پروتئین هستند.حاوی پورین زیادی نیز هستند. مانند: گوشت قرمز، غذاهای دریایی )ماهی، میگو،.....(،احشاء داخلی مانند کله پاچه،مغز،جگر،دنبان وماکیان. -2 محدود کردن مصرف غذاهایی که سطح متوسطی از پورین دارنداز جمله: .مارچوبه،گل کلم، اسفناج،ریواس،لوبیاها،قارچ وعدس )این مواد در زمان حمات نقرس باید کاما حذف شود.(. -3 خودداری از مصرف زیاد چربی ها)بیشتر از30 درصد انرژی روزانه از چربی ها نباشد(.زیرا
معروفترین غذای ایرانی ، چلوکباب
(1394/03/21,11:45)
چلوکباب یکی از اصیل ترین و از معروف ترین غذاهای ایرانی است؛ این غذا متشکل از چلوکره و کباب است که با سماق مصرف می شود. ایرانیان از دیر باز به غذا خوری نه به عنوان صرف غذا و سیر کردن شکم، که به عنوان یک گردهمایی و نشست و برخاست نگاه کرده اند؛ غذا خوردن به عبارتی یک رخداد اجتماعی محسوب می شده و به همین دلیل رستوران داری و قهوه خانه داری جزو مشاغل و کسب و پیشه قشر متوسط جامعه بوده است. در دوره صفویه به طور خاص و در دیگر ادوار تاریخی به طور عام شاهد رشد و
غذاهای سنتی اصفهان
(1394/03/21,11:18)
غذاهای محلی و سنتی از مهم ترین جاذبه های اجتماعی به شمار می روند. تقريبا همه انواع خوراک ها در اين استان تهيه و طبخ می شود ولی برخی از آن ها خاص خود مردم استان است كه در همه شهرها، بخش ها و دهستان ها تهيه شده و طرز استفاده آن از اين خطه به نقاط ديگر ايران رفته است.مشهورترین غذای سنتی اصفهان بریونی است. غذاهای دیگری چون:کوفته سبزی،کاله جوش)اين خوراک که به ايات قشقايي و منطقه اصفهان منسوب است بسيا ساده بوده و به سرعت قابل آماده سازي مي باشد. لذا مي توان آنرا در دسته غذا هاي حاضري
ده فرمان برای تغذیه سالم
(1394/03/21,10:07)
تغذیه سالم تغذیه سالم حتما به معنای صرف نظر کردن از خوردنی های دوست داشتنی و لذیذ نیست. متنوع بخوریم.متنوع و به اندازه خورده و به تناسب در ترکیب مواد غذایی با یکدیگر توجه کنیم. در روز چندین بار غات و به اندازه کافی سیب زمینی بخوریم.نان، ماکارونی، برنج، غات و سیب زمینی منبع ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر هستند و در عین حال کم چربی می باشند. در مورد سبزیجات و میوه اصل، پنج بار در روز را فراموش نکنیم. مصرف پنج بار میوه و سبزیجات در روز اید هآل است بهتر است که این محصولات تازه مصرف شود و
مطالب بیشتر